TRÆNINGSLEJR 2009

Her findes de gamle emner som ikke har relevans længere

TRÆNINGSLEJR 2009

Indlægaf Repsac Mulæb skrevet tors nov 27, 2008 3:56 pm

Hold på hat og briller! Repsac Mulæb is in da house...

For lige at veje stemningen af, oprettes dette emne.. Jeg melder som den første ud at jeg er klar på den årlige træningslejr. For at alle mand skal have en chance for at tage fri i de respektive dag op mod påske, synes jeg vi skal hurtigt ud af busken (og når nu vi er igang, kan du jo ligeså godt springe ud af skabet smatidigt Kim)..

Datoerne i år er fra d. 4. april til den 7./8. april (alt efter hvor meget vi orker).

Synes egentlig at det var fint som vi gjorde sidste år, med det lejede sommerhus. Ikke for langt at køre, Krelle skal ikke rende og være urolig, og massere af scanky hoos på det lokale disko (det husker i nok, ikke Kim og Michael.... Nåhhhr nej, i ville hellere blive hjemme og bolle..)..

Hvem er klar?
Brugeravatar
Repsac Mulæb
En af Drengene

Re: TRÆNINGSLEJR 2009

Indlægaf Krelle skrevet lør nov 29, 2008 5:46 pm

Hey casper.

Jeg er helt sikkert klar godt initiativ..... Synes også vi skal leje et hus igen..

FORZA AK2003
Brugeravatar
Krelle
Fast mand på holdet

Geografisk sted: Rødovre, Denmark

Re: TRÆNINGSLEJR 2009

Indlægaf Kimosabe skrevet tirs dec 09, 2008 1:01 pm

For at alle mand skal have en chance for at tage fri i de respektive dag op mod påske, synes jeg vi skal hurtigt ud af busken (og når nu vi er igang, kan du jo ligeså godt springe ud af skabet smatidigt Kim)..

Hvis du SKAL lave en sviner, så gør dig lige den umage, at stave det rigtigt =D>

MEN, bag Bæ's udsøgte humor, gemmer der sig jo en ganske godt forslag. Lad os da få den tur på benene igen.

Da jeg er blevet en gammel støder, foreslår jeg at vi ikke gør turen længere end den var sidst.

P.s. Jeg glemmer aldig den aften de andre tog i byen Mikael, du var en Gentleman ! :thebirdman:
Mvh
Kim
I put the laughter in manslaughter
Brugeravatar
Kimosabe
Administrator

Geografisk sted: Denmark, Copenhagen

Tilbage til Drengenes Annaler