FORZA AK2003.
Det er med stor glæde at jeg kan informere alle spillere om at vi nu er igang med en ny sæson, denne sæson ser på papiret ud til at blive en hård nyser for AK2003. MEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeennnn AK2003 giver aldrig op, for som en kendt og klog mand engang har sagt "Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet" (Citat fra et genialt reality program). Derfor vil jeg opfordre alle på det kraftigste at der er seriøsitet omkring kampene iår. Få nu trænet godt imellem kampene så vi holder skaderne væk fra holdet, og ikke mindst drik nu de anbefalede mindst 21 genstande om ugen.
Jeg ved vi måske ikke alle satser på at ryge i den bedste danske række, men jeg ved at vi har potentialet til at udvikle os til et tophold. AK2003 har endnu ikke vist sig fra dens bedste side hvis det står til mig, så lad os nu stå sammen og føre dette geniale og seriøse projekt til tops og lad os stråle i berømmelsens dejlige og varme lys.
Til sidst vil jeg lave en påmindelse om at Forummet ikke bliver glemt i denne sæson, men lad derimod følelser og tanker blive skrevet ned så alle kan forstå hvorfor AK2003 er og altid vil være "Danmarks førerende 7 mands hold"
Med venlig hilsen
Christian Sørensen
Anfører
"AK2003 4 ever"